Bestellen & verzenden

 

Producten in je shoppingbag plaatsen

  • Via de categorieën in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waarbij je het filtermenu aan de linkerzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.
  • Nadat je de juiste kleur en maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘In shoppingbag’. Nadat je dit hebt gedaan klik je op ‘Voeg toe’.
  • Rechts bovenin de website is het totaalbedrag van de door jou geselecteerde producten te vinden. Door op ‘Shoppingbag’ of ‘Afrekenen’ te klikken, kun je bekijken welke producten je geselecteerd hebt.
  • Hier vind je ook je Shoppingbag overzicht, waar je een artikel altijd nog kunt verwijderen door op het kruisje bij het desbetreffende product te klikken.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op ‘Bestellen’ op de overzichtspagina.

Inloggen, registreren of bestellen zonder account

  • Log in als je al klant bent.
  • Nog geen klant? Klik dan op ‘Registreren’ en vul je gegevens in. Klik op ‘Bevestigen’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail.
  • Bestellen kan bij ons ook zonder account. Klik meteen op ‘Bestellen’, vul je gegevens in en klik vervolgens op ‘Bevestigen’.

Bestelling bevestigen

  • In het besteloverzicht dat volgt, kun je de bestelling bevestigen.
  • Controleer je shoppingbag en adresgegevens. Je kunt nu je bezorg- en/of factuuradres nog wijzigen.
  • Klik op ‘Kies betaalmethode’ om je bestelling definitief te maken.

Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling

  • Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Betalen’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.
  • Op onze website kun je betalen met iDeal, Fahioncheque en Paypal
  • Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Betalen’.

Verzenden

Levertijd

Nadat we je bestelling hebben ontvangen wordt deze aangeboden aan de winkel(s) waar je je product(en) hebt besteld. De winkeliers streven ernaar de door jou bestelde producten zo snel mogelijk op te sturen. Gewoonlijk worden de producten binnen 3 werkdagen verzonden. Wanneer je producten bij verschillende winkels bestelt, bestaat de mogelijkheid dat je deze pakketjes op verschillende dagen geleverd krijgt.

Verzendmethoden

  • In de bevestigingsmail lees je: ‘Verzonden’.
  • Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur op de post worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden. Je bestelling wordt de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd.
  • PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
  • Wanneer je op de dag van bezorging niet aanwezig bent op het door jou opgegeven bezorgadres, wordt het pakketje door PostNL aangeboden aan je buren. Je ontvangt een kennisgeving met informatie over het afleveradres. Wanneer de pakketbezorging ook niet lukt bij je buren, ontvang je een bericht van de bezorger. Hierop staat een ‘niet-thuis-code’. Via de aangegeven link kun je een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijd en locatie dat het jou beter uitkomt. Met deze tweede bezorging weer niet aanwezig? Dan kun je het pakketje, met de kennisgeving van de postbezorger en een geldig legitimatie bewijs, ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

Wat kost verzenden binnen Nederland

Wij verzenden je bestelling binnen Nederland gratis vanaf €150,00 euro.

Overige vragen

Heb je vragen over de levertijd of de verzending van je product(en)? Neem dan contact op met de winkel. Contactgegevens van de winkel kun je vinden in ons hoofdmenu.